26 kwietnia 2015

5 ulubionych seriali w mojej codzienności

Z powodu tego, że opuściłam jeden post z Kwietnia w Słowach, dzisiejszy wpis będzie dotyczył dwóch tematów. W końcu oglądanie ulubionych seriali to moja codzienność :)


Czas biegnie jak szalony i nim się obejrzę mija mi cały tydzień. Miałam wszystko ładnie zaplanowane, każdy temat wybrany, a tu minął czas wprawiając mnie w zakłopotanie i niemałe zdziwienie ( Wybacz mi, Klaro ).

Moją codzienność kończę oglądaniem serialu lub dwóch, późnym wieczorem, z gorącym kubkiem kawy lub herbaty. Uwielbiam zatopić się pod kołderką i przenieść się na 45 minut w serialowy świat. Jestem otwarta na różne gatunki, nie lubię się ograniczać, więc opisywane ( proponowane ) przeze mnie seriale nieco tematyką się różnią.

Pamiętniki wampirów.














Nie powiem, że zaliczam Pamiętniki Wampirów do grona najlepszych seriali, ale do najgorszych również go nie przydzielę. Mam do niego sentyment i pomimo tego, że nowe sezony nie oddają tak dobrze klimatu jak te stare to dalej to oglądam. Mówię, sentyment, w końcu to był pierwszy serial, który mnie nie znudził :) Jeżeli tak jak ja nie krzywicie się na słowo ' wampir ' z niesmakiem wypisanym na twarzy to myślę, że się wam spodoba. To nie jest kolejny Zmierzch bez ani jednej, przelanej kropli krwi i nudnej monotonni ani Czysta Krew, gdzie za bardzo kipi erotyką ( no chyba, że tak ją uwielbiacie, więc śmiało, oglądajcie i Czystą Krew ). Ot, przyjemny serial na oderwanie myśli od codziennych spraw.

- Gra o Tron.

TEN SERIAL to istne apogeum, rewolucja telewizyjna i ponadczasowa, i oczywiście mój numer 1 na liście. HBO wiedziało co robi, biorąc się za ekranizację książki George'a R.R. Martina. Oglądając Grę o Tron często zapominam, że jest to tylko nakręcony świat. Sceny, odgrywane przez wybitnie uzdolnionych aktorów łatwo potrafią zmylić, a ukazany obraz powoduje, że z niecierpliwością czekam na następny odcinek. No, bo powiedzcie, czyż Peter Dinklage nie gra swojej postaci mistrzowsko? No właśnie :)

- Supernatural.

Uwielbiam ten serial za genialne poczucie humoru, które wiele razy poprawiało mi humor. W sumie to było częstym powodem włączania Supernatural :) Bracia Winchesterowie, na czele z Castielem i Crowleyem ( którzy pojawiając si trooszkę później ) idealnie umilają dzień, a ich gra nie pozostawia nic do zarzucenia. Polowanie na potwory, duchy, demony i wiele, wiele innych paskudztw nigdy się nie nudzi i choć przez pierwszy sezon trzeba trochę przebrnąć to warto, naprawdę warto się trochę natrudzić, bo następne sezony są już tylko lepsze.

- Arrow

Serial, który ma dopiero dwa latka, więc jest całkiem świeży. To serial bazujący na komiksach DC Comics, ale z naprawdę lekką dozą sci-fi ( choć uwielbiam tą kategorię, nie potrafię jej ścierpieć w serialach ). Bohater mający za cel obronę swojego miasta, toczącym walkę z samym sobą, często powracającym wspomnieniami do 5-letniego pobytu na wyspie zaprasza do oglądania :) Dużo walk i dynamicznej akcji przekonało mnie do oglądania Arrow, a rosnąca z dnia na dzień sympatia do aktora utwierdziła mnie w dokonanym wyborze.

- Breaking Bad.

Mimo, że serial ma już kilka sezonów, dopiero nie dawno zdecydowałam się go zobaczyć i zostałam na dłużej. To jedyny serial na mojej liście, który jest całkiem normalny ( no, powiedzmy :D ) i właśnie tą normalnością mnie do siebie przekonał. Bohater jest nauczycielem chemii, wiodącym spokojne życie u boku żony i syna, do czasu... Dowiaduje się, że ma raka i właśnie ta zła nowina powoduje, że decyduje się on na współpracę z sprawiającym problemy uczniem. I to nietypową współpracę, bo produkcję metaamfetaminy. Z ciekawością oglądam jak to wszystko się potoczy, zważywszy na ich... CZARNY początek :D

Lubię swój dzień, który tak przyjemnie się kończy. Taka codzienność mnie nie męczy, gdyż jest urozmaicana różnymi przeżyciami, które często współdzielę z bohaterami. Chyba zawdzięczam takie przeżywanie wszystkiego przez lub dzięki książkom :D
Powiedzcie, też jesteście takimi serialomaniakami? Jakie seriale oglądacie? Piszcie, jestem ciekawa tytułów, które tu padną :)

PS. Jeżeli chcecie być na bieżąco z postami, zapraszam do polubienia mojego fanpage'a : Sarah's notess 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz