22 maja 2015

LIEBSTER BLOG AWARD

Do zabawy zostałam nominowana przez Chabrowe wariacje, bardzo dziękuję. Postaram się jak najwięcej odpowiedzieć na jedenaście pytań :)


Zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." (Nie wiem czy dam radę nominować 11 osób, ale spróbuję :D)

1. Twoje ulubione cytaty?
Rzadko myślę o swoich ulubionych cytatach, ale zawsze w zanadrzu posiadam parę takich, które są ze mną od dłuższego czasu. 
Wiesz... gdy się jest bardzo smutnym, lubi się zachody słońca... - Mały Książę
Nie żałuj umarłych, Harry, żałuj żywych, a przede wszystkim tych, którzy żyją bez miłości. - Harry Potter
Świat nie jest instytucją zajmującą się spełnianiem życzeń. - Gwiazd Naszych Wina
2. Jakie są twoje najdziwniejsze nawyki?
Kiedy się zaczytam albo odpłynę zaczynam bawić się swoimi włosami, nawet o tym nie wiedząc. 
Mam dziwny nawyk brania wszystkiego od kogoś. Przykład : siedzę zamyślona, a kolega podaje mi pustą butelkę, biorę i dopiero po paru sekundach ogarniam, że coś mam w rękach. Już wiele razy bywało tak, że podawali mi poduszki, papierki, a ja brałam i odkładałam bez namysłu :D

3. Co chcesz osiągnąć w życiu?
To pytanie z tych nieco trudniejszych, nad którymi zawsze muszę przez dłuższą chwilę pomyśleć. Do tej pory nie wiem kim chcę być, w jakim zawodzie się sprawdzę, gdzie chcę zawędrować. Jednak są pewne cele, które spróbuję spełnić. Chcę zwiedzić jak najwięcej miejsc na świece, by móc mieć wspaniałe wspomnienia. Chcę mieć dom, do którego zawsze będę chciała wrócić, wypełniony ciepłem rodzinnym. Chcę być wzorem dla moich dzieci, by były dumne z takiej mamy i męskie ramiona, w które będę mogła się wtulić wieczorami :)

4. Co najlepiej gotujesz? 
Hmm... jeszcze nie mam takiego swojego miejsca, gdzie bym mogła mieć pełne pole do popisu, ale co do tej pory najlepiej przyrządzam? Sałatkę cezar :D

5. Czy żałujesz czegoś w życiu? Co i dlaczego?
Wiele rzeczy żałuję, naprawdę wiele, ale najbardziej żałuję, że nie potrafiłam do końca zrozumieć mojej mamy, gdy w pełni chorowała na depresję schizofreniczną. Miałam cichą pretensję do niej, że choruje w momencie mojego dorastania, gdy jej najbardziej potrzebowałam. Od tamtej pory nie potrafię się z nią dogadać, może byłoby inaczej, gdybym wtedy próbowała to zaakceptować. 

6. Jaki jest twój ulubiony zapach? 
Mam parę ulubionych zapachów. Jest to aromat mandarynek, które zimą przywołują świąteczne chwile. Zapach unoszący się w powietrzu po dopiero co skończonym deszczu jest nieziemski. Cynamon przyprawia mnie o cudowne zawirowania. Dziecięca skóra pachnie bardzo subtelnie, przywołując uśmiech :)

7. Do czego masz słabość? 
Mam słabość do zwierząt. Uwielbiam je głaskać, przytulać, bawić się z nimi. Są wspaniałymi towarzyszami człowieka. Do książek również mam słabość, pochłaniam jedną za drugą, uwielbiam zamykać się w czytanym świecie. 

8. Jak walczysz ze stresem?
Bardziej pasowałoby pytanie ' jak nie umieć walczyć ze stresem'? Nie potrafię. Stres paraliżuje mnie, ciężko mi znaleźć rozwiązanie, które idealnie sprawdziłoby się w walce ze stresem. Może ktoś, coś? :)

9. Jak spędzasz wolny dzień, aktywnie czy leniwie?
Naprawdę, to zależy od dnia. Raz mam ochotę porządnie się zmęczyć, ćwicząc i wylewając siódme poty, a raz z ciepłym kubkiem kawy w ręku położyć się pod kołderką i oglądać maraton serialu. 

10. Dlaczego wybrałaś właśnie tą nazwę bloga, a nie inną?
Bardzo długo zastanawiałam się nad nazwą. Każdą kolejną wymyśloną nazwę za chwilę odrzucałam, przy okazji bardzo się irytując. W końcu wpadł mi do ręki zeszyt z napisem notes, zabłysła lampka w głowie i tak połączyłam swoje imię z notes. Blog miał być miejscem na moje myśli, zbiorem zdań, które chętnie przelewałyby się na klawiaturę, nazwa idealnie się wpasowała :)

11. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Jest wiele rzeczy, bez których bardzo ciężko mi siebie wyobrazić, jednak rzeczy to tylko martwe przedmioty. Nie mogłabym żyć bez rodziny, przyjaciół, bo bez nich nie miałabym sił, by iść dalej do przodu, często upadałabym, nie umiejąc się pozbierać. 

A oto i moje pytania :)

1. Gdzie się widzisz za 10 lat?
2. Dlaczego zacząłeś prowadzić bloga?
3. Jakie jest twoje największe marzenie?
4. Co sprawiło ci największą radość w życiu?
5. Gdybyś mógł na nowo przeżyć swoje życie, co byś zmienił?
6. Wymień 3 państwa, które koniecznie chciałbyś zobaczyć i dlaczego?
7. Czy masz kogoś, kto cię inspiruje?
8. Jaka jest twoja ulubiona książka?
9. W czym jesteś najlepszy?
10. Czy umiesz siebie doceniać?
11. Czy jesteś od czegoś uzależniony, nawet od tych najdrobniejszych rzeczy?

NOMINOWANI:


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz