1 czerwca 2015

Przegląd tygodnia 01/06

Czerwiec to taki miesiąc, gdzie zapachy kolorowych kwiatów wcale mnie nie cieszą, ale cieszy mi się japka na myśl o lecie. Napisałabym wakacjach, ale w tym roku dołączam do grona dorosłych, którzy mają wiecznie pracę, jednak jestem z tego powodu zadowolona. Może i później będę narzekać na tą dorosłość, mając dosyć codziennego wstawiania o wczesnej porze, a może i nie, zobaczymy. Prawdopodobnie od środy zaczynam pracę jako kelnerka w moim mieście (uff, nie będę jednak musiała dojeżdżać do Warszawy). Muszę trochę uzbierać na moją przeprowadzkę do stolicy we wrześniu, naprawdę, już nie mogę się doczekać miastowego życia! Nie dla mnie spokojne życie na wsi :)


W zeszłym tygodniu znów miałam okazję zjeść pyszne jedzonko z grilla. Tym razem było spokojniej, z 'teściową' i babcią Krystiana :D Przyjemnie zleciał czas przy słońcu, pogawędce i towarzyszącym nam Tofiku i Brutusie, którzy po cichutku liczyli na rzucone im mięsko. Oczywiście, obaj dostali swoje należyte porcje. Muszę się przyznać, że w tym tygodniu nie ciągnęło mnie do robienia zdjęć, więc niestety dzisiaj będzie ich niewiele. 

Ostatnio wspomniałam, że od nowa wezmę udział w Smukłe uda to się uda i jak napisałam tak też zrobiłam. Cztery filmiki już są za mną. Zastanawiałam się ile razy powinnam ćwiczyć w tygodniu i w końcu doszłam do wniosku, że dopóki nie mam możliwości przytycia, nie będę się przemęczać, żeby nie zaskoczyły mnie -4kg na wadze jak w listopadzie. Żebyście wtedy widzieli moją zawiedzioną minę, ale sama sobie byłam winna. Od września, jak już będę w końcu na swoim odwiedzę siłownię i przy okazji poradzę się trenera jak zacząć tyć. 

 

Jeszcze nie wdrożyłam planowanego wydarzenia na swojego bloga, ale po cichutku do swojego życia już tak. Pochwalę się, że w tym tygodniu ani razu nie dałam się stresowi oraz przeczuwając gorszy dzień nie zakopywałam się pod kołdrą, wręcz przeciwnie, uśmiechałam się, by przepędzić zły nastrój. Takie podejście zdążyło mi uświadomić parę spraw, które wcześniej wydawały się mało przejrzyste, a teraz lśnią niczym najczystsze szkło. Warto przeć do przodu i się nie poddawać, a jak spotka cię mała porażka? No trudno, każdemu się zdarza, ważne, żeby umieć wstać, otrzepać spodnie, pokazać środkowego palucha problemom i pójść przed siebie. 
Oprócz pracy planuję jeszcze zapisać się na pole dance, które właśnie przed paroma dniami zostało otwarte w moim mieście, co mnie mile zaskoczyło, bo nie będę musiała czekać z zapisami do września. Wiem, że na początku moje nogi upodobnią się do zgniłej śliwki, ale późniejsze efekty wynagrodzą te wszystkie, brzydkie siniaki. Czy któraś z was może chodzi na takie zajęcia i chciałaby podzielić się swoją opinią? Co jak co, ale nie ma to jak zdanie czytelników :)
Jestem świadoma tego, że oglądam już sporo seriali, ale większość moich ulubieńców wróci dopiero w październiku, więc gdybyście mogli mi polecić wasze ulubione seriale, które koniecznie powinnam zobaczyć to śmiało, piszcie swoje propozycje w komentarzach. Moje serialowe uzależnienie ciągle rośnie, a ja mu w tym pomagam, oj, najwyżej później będę się martwić jak się z tym wszystkim wyrobić :D
Prawie bym zapomniała. Na blogu Poland Tree ukazał się mój pierwszy wpis, na którego serdecznie zapraszam. Przyznam się, że jestem bardzo z niego zadowolona.

Ostatnio na blogu

We wtorek zrecenzowałam książkę Nicholasa Sparksa Szczęściarz, którego jeszcze raz gorąco polecam,
zaś w piątek zapodałam parę wskazówek dotyczących zmniejszenia wpływu stresu
(Przepraszam za tylko 3 posty w tamtym tygodniu, wczoraj miał się jeden pojawić, ale miałam tak ogromne zawirowania w domu przez pewną nieciekawą sprawę, że po powrocie jedyne na co miałam ochotę to walnięcie się na łóżko i obejrzenie komedii)

Polecane posty

Jeżeli nie macie żadnego hobby i nie wiecie jak się zabrać do znalezienia swojego zainteresowania, koniecznie zajrzyjcie - 5 sposobów na odnalezienie pasji.

Ja nie wiedziałam aż tylu ciekawych rzeczy na temat kawy, a ty? 11 ciekawostek na temat kawy.

Temat cięższy, ale warto się z nim zapoznać i przestać już wyśmiewać się z tych naszych facetów, bo oni również mogą być tak skrzywdzeni jak my.



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz