6 kwietnia 2015

Przegląd tygodnia #1/04

Przegląd tygodnia będzie pojawiał się co tydzień, w niedzielę, ale ponieważ wczoraj było śniadanie i byłam zajęta, pierwszy przegląd jest dzisiaj. Będą tu zawarte linki odsyłające do moich postów z danego tygodnia, polecanych przeze mnie blogów lub ciekawych postów innych blogerów oraz zdjęcia i różne ciekawostki z siedmiu dni.

W ostatnim tygodniu nie wydarzyło się zbyt wiele w moim życiu, ciągle siedziałam w jednym miejscu, nigdzie nie wyjeżdżałam. Ogromnym krokiem do przodu było założenie bloga, który mam nadzieję, będzie sobie spokojnie rósł i znajdzie wiele czytelników, ale nie takich na chwilę. To, co tu tworzę i będę to robiła jak najdłużej jest możliwe, chcę by trafiało, a nie zostało tylko ' zaobserwowane ' i pozostawione na pastwę zaobserwowanewięcterazmamtogłęboko, wiadomo gdzie.
W piątek przyjechał mój tata na weekend i przywiózł mi pyszne smakołyki w postaci orzechów makadamii, masła orzechowego i żelków dla wegan, czyli ' mniejsze zło ' :) Kiedyś prosiłam go, by brał ze sobą te przepyszniutkie pringles'y, ale wraz ze zmianą nastawienia na jedzenie, zmieniły się też i zachcianki, które cieszą mnie jeszcze bardziej.

 No, a jako, że jest dobrym mężem nie mogło zabraknąć wiosennych kwiatów dla swojej żony :D


Zdjęcia staram się robić najlepiej jak umiem, ale mając pod ręką aparat z tabletu, trzeba móc umieć sobie radzić. Plany na przyszłość z lustrzanką w roli głównej już są, ale kiedy zostaną zrealizowane? Zobaczymy :)








Wczoraj zaś po śniadanku u rodziny mojego Krystiana, wpadłam do domu zobaczyć się z tatą przed jego powrotem do Niemiec i pojechałam do koleżanki na noc, z którą praktycznie całą tą noc przegadałam, piłyśmy trochę procentów ( raz na jakiś czas mam takową ochotę, więc sobie pozwalam, a co! :D ). To był dobrze spędzony weekend. Bardzo przypadł mi do gustu jej piesek, któremu, oczywiście, musiałam zrobić zdjęcie.

 I weź tu nie zrób takiej szczęśliwej, 15-letniej mordce zdjęcia :D 

Ostatnio na blogu

W sobotę przybliżyłam wam moje aktywne życie i kiedy ono na dobre u mnie zagościło.
W poniedziałek powiedziałam wam o moim ogromnym zainteresowaniu podróżowaniem i co zdążyłam już zobaczyć, w jakich krajach byłam.
We wtorek zrecenzowałam 'Gwiazd Naszych Wina', poznaliście moją opinię na temat tej książki, zaś w czwartek napisałam pierwszy post z serii ' miesiąc w słowach ', gdzie zinterpretowałam temat ' inaczej niż zwykle '.

Polecane linki

Dzisiaj będą to polecane całe blogi, ponieważ te cztery blogi zasługują na waszą uwagę, a każdy z nich jest bardzo wartościowym blogiem :)

Life Managerka - koniecznie zajrzyjcie na bloga, gdzie aż bije ciekawym i barwnym usposobieniem pewnej mieszkanki Warszawy, która tak polubiła się ze zdrowym trybem życia, że założyła swój własny, baardzo wartościowy kanał na youtubie, gdzie również polecam zajrzeć ( Zdrowo Mania ).

Różowa Klara - ta dziewczyna na pewno pomoże wam jeżeli borykacie się z trudnymi początkami m.in. rzucenia słodyczy czy kiedy brak wam motywacji. Posiada kopalnię wiedzy, którą warto poznać, a jej osobowość na pewno pokochacie.

Tu Teraz - wpadajcie, śmiało, wpadajcie. Przepiękne zdjęcia z różnych podróży, lekki i przyjemny styl pisania autorki oraz różnobarwność tematów na pewno zachęcą was do sięgnięcia po więcej.

Dr Lifestyle - pokuszę się o stwierdzenie, że jest to blog zwariowanej, pełnej pozytywnej energii osoby, która zaraża swoim podejściem do życia. Potrafi dać niezłego kopa motywacyjnego, po odwiedzeniu jej bloga już więcej nie będziesz miał problemów z wzięciem się za siebie, gwarantuję!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz